fredag 25 februari 2011

Välkommen till min blogg!!

Jaa, även jag har fallit för denna fluga.
...Stora fluga. Hästfluga. -Eller kan man säga broms kanske?

Nåväl. Jag ser detta som ett litet test för om jag överhuvudtaget kan ha något att skriva om.
... och när jag nu suttit i ca 2 minuter utan att ha skrivit ett ord, börjar jag undra...
Men som sagt, ett test, kära läsare! (Och ja, jag menar dig, benknackan.)

Det är för övrigt benknackan som gjort min tjusiga Head (har jag lärt mig att det heter, eller säger man header..?)!! Tack för den=)

Snart bär det av till träningslokalen, men först måste jag lära mig hur man publicerar det här..!!

Varmt välkommen ska du känna dig,
jag hoppas att detta blir en trevlig blogg med plats för många händelser, tankar och funderingar. -Har du sådana så tveka inte att skriva en kommentar eller två ;)

3 kommentarer:

  1. Tack snygging där, och det heter header. Tack för att du startat världens bästa och finaste blogg!!

    SvaraRadera
  2. Ska bli kul att följa dig i GbG :)Dax att vi ses snart när vi båda är i Norpan tycker jag :) Kraaam

    SvaraRadera
  3. Väldans snygg design! superlike =)Saknade dig i lördags men ses iaf till veckan (eller här på bloggen). kram

    SvaraRadera