lördag 26 maj 2012

Minnesvärd dag!!

Just nu sitter vi i soffan och myser framför Eurovision song contest, och vilken känsla!!! Loreen fick mig till tårar och jag tror verkligen på Sverige i år. Det enda framträdandet förutom Loreens som verkligen berört mig är faktiskt Ryssland. Dessa fantastiska kvinnor (och söta gummor) gör verkligen det där helhjärtat!! :)

Morgonen startade på fantastiska sockervärdet 4.4- detta trots pizza igår och sen kvällspromenad i värmen. :)
Efter frukost tog vi oss ut i solen till stan, kollade bågar till kära sambon, åt en riktig sommarglass (som hann smälta innan jag ens hunnit kolla sockret... :P bättre förberedelser nästa gång) och så hittade vi en ny Marimekkoaffär!! Där hittade jag en fantastiskt fin liten väska som jag har till spruta och blodsockermätare, den passar perfekt och gör mig så glad :D kolla bilden! ;)

Nu återgår jag till festivalen, HEJA SVERIGE!!! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar