onsdag 30 maj 2012

Ett rikare liv!!

I kväll var vi på en föreläsning med Charlie Söderberg (han från Lyxfällan och Plus), den kallades Ett rikare liv och gav mig sjukt mycket inspiration!!
Han talade om att våga låta sig bli förvirrad och att leta kantareller (om man ska sammanfatta två timmar i en mening utan att avslöja för mycket ;)).
Nu vill jag bara sätta igång DIREKT och hitta nya utmaningar och jag har ett par idéer. Joakim och jag gick tillsammans och det är toppen, vi diskuterar, kommer med idéer, lösningar och hittar nya drömmar (som faktiskt kan bli verklighet, bara man vill och har motivation nog för det!).

Som sagt: en mycket givande kväll som jag vill rekommendera varmt till alla (speciellt till DIG!!). Charlie är helt klart en vältränad och proffsig föreläsare och inspiratör. Han lockade fram många skratt och medhållande "mm".

Tack och bock!
I natt ska jag sova gott :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar