lördag 12 maj 2012

Intervjun

Igår vid den här tiden var jag i Kulturverkstans lokaler i väntan på att visa vad jag går för. På 20 minuter.
Inte helt rättvist måhända men det var de medvetna om, sa de, så det var bara att köra på!
Jag laddade upp med en rejäl frukost och lagom med insulin. Trodde jag.
Kollade sockervärdet innan avfärden och det låg på fina 15!! :/ men jag tror att min nervositet visade sig i adrenalin.

Efter intervjun låg det bättre och när det var dags för lunch låg jag på 4.1 vilket är på gränsen till lågt.

Nåväl, intervjun gick väl sådär, kände att jag svamlade ganska mycket tyvärr, men jag blev så distraherad av tjejen som satt mitt emot mig och knappade på datorn konstant, förutom när jag kom av mig.. :P

Nu är jag iallafall en erfarenhet rikare och vi får se om jag blir antagen eller inte :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar